Ponad 143650 zadowolonych klientów | Bezpieczne płatności | 30 dni na zwrot
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Proszę przeczytaj nasze najczęstsze pytania poniżej. Jeżeli nie możesz znaleźć odpowiedzi napisz do nas na: kontakt@neyla.pl
Złożyłeś zamówienie, co dalej? Nasz zespół zapakuje Twoją przesyłke najszybciej jak się da, maksymalnie do 24h! Następnym krokiem będzie odbiór przesyłki przez kuriera, od tego momentu w ciągu kolejnych 1-2 dni roboczych przesyłka będzie u Ciebie!
Po przekazaniu zamówienia kurierowi wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki, która będzie zawierać informacje o numerze śledzenia.
Jeżeli kurier jeszcze nie odebrał przesyłki, to możemy zmienić adres dostawy! Prześlij nam nowy adres w wiadomości e-mail albo sms na numer: 501 820 216.
Tak! Stale uzupełniamy brakujące produkty, także obserwuj naszą stronę internetową!
Poświęć chwile, aby zapoznać się z naszą polityką zwrotów. Oferujemy zwroty przez 14 dni od daty otrzymania zamówienia.
- Przemiot(y) muszą zostać zainicjowane do zwrotu i wysłane w ciągu 30 dni od dostarczenia/ otrzymania zamówienia.
- Przedmiot musi znajdować się w oryginalnym pudełku, które musi być w oryginalnym stanie.
- Przedmioty nie zostały oznaczone jako “ostateczna wyprzedaż” lub “bez zwrotu” w momencie zakupu, chyba, że są wadliwe, wtedy zwrot obowiązuje.
Kod Rabatowy można wpisać zarówno w koszyku jak i w procesie zamawiania (na samej górze)
Jeśli nie otrzymałeś/aś kodu rabatowego, sprawdź folder ze spamem w swojej skrzynce e-mailowej. Jeśli go nie znajdziesz, skontaktuj się z nami, a zwrócimy różnicę, którą miał zapewnić kod rabatowy.
Jeżeli bransoletka będzie za duża, to skrócimy bez żadnych dodatkowych kosztów, a w przypadku za małego rozmiaru wyślemy przedłużkę bądź nowy produkt.
Tak, wystarczy, że napiszesz nam w “uwagach dla grawerującego” jaką czcionkę chcesz wybrać(napisz nazwę czcionki albo numer). Aktualnie mamy dostępne 3 rodzaje czcionek
Tak! prześlij nam proszę więcej informacji w “uwagach dla grawerującego” lub zdjęcie na maila: kontakt@neyla.pl
W 99% przypadkach jest to spowodowane błędnie wpisanym mailem w zamówieniu.
Tak, oferujemy 30 dniowy okres zwrotu zamówienia, bez podawania żadnego powodu.
Nie, do każdego zamówienia wysyłamy fakturę na adres mailowy podany w zamówieniu. W przypadku zwrotu lub reklamacji, wymagamy tylko nr zamówienia.
Skontaktuj się z nami jak najszybciej. Wymienimy Twój produkt bez żadnych dodatkowych kosztów.
Tak! Możemy wygrawerować w dowolnym języku, po prostu wpisz swój grawer w takim języku, w jakim chcesz abyśmy go wygrawerowali.
Tak, teraz w naszym sklepie wprowadziliśmy opcję płatności odroczonych PayPo! Dzięki temu możesz dokonywać zakupów teraz i opłacać je później w wygodnych ratach. Po prostu wybierz opcję PayPo przy finalizacji zakupu, a zostaniesz przekierowany do procesu wnioskowania o płatność odroczoną. To szybki i wygodny sposób na zakupy bez stresu związany z jednorazowym wydatkiem.
Tak Chcemy mieć pewność, że będziesz cieszyć się piękną biżuterią przez długie lata. Dlatego wszystkie nasze produkty objęte są 2-letnią gwarancją.
Niestety, grawer laserowy dostępny jest wyłącznie w kolorze czarnym. Laser wykorzystywany do grawerowania pracuje poprzez usuwanie lub zmianę koloru powierzchni, co ogranicza możliwość uzyskania różnych kolorów. Jednakże, nawet w czerni istnieje wiele możliwości tworzenia niesamowitych wzorów i tekstów, które z pewnością zachwycą.