Ponad 105 675 zadowolonych klientów | Bezpieczne płatności | 30 dni na zwrot
Reklamacje
Aby złożyć reklamację produktu z tytułu rękojmi napisz do nas na: kontakt@neyla.pl i przedstaw co się stało z produktem.
W przypadku reklamacji, w zależności od przypadku, możemy zaproponować:
- Wymianę na nowy produkt wolny od wad
- naprawę produktu, usunięcie wady
- Obniżenie ceny o kwotę
- Odstąpienie od umowy, zwrot ceny towaru
Reklamowany towary należy zabezpieczyć przed transportem i nadać na:
Neyla Sebastian Danilczuk, Gen. Maczka 52/11, 15-691 Białystok, nr tel: 501 820 216
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas reklamowanego produktu.
Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki.